Veel van onze klanten kennen slechts een gedeelte van ‘van Erkel’. Vandaar deze blog waarin we uitleggen welke diensten en producten we leveren.

25 jaar geleden is Frans begonnen met ‘van Erkel Sales Promotion Products’. Het begon als een agentschap in decoratie materialen. Door de tijd heen heeft het bedrijf zich gesponnen rond de wensen van de klanten. Hebben we meebewogen met de ruimtes in de markt en het opgebouwde klantenbestand.

Dit is terug te zien in onze historie. Deze vindt u bij ‘over van Erkel’ op onze website.

Frans was, toen hij begon, niet perse gericht op de Verswinkel. Maar door de kansen en de mogelijkheden werden de ‘Verswinkel’-houders zijn klanten, en zijn wij ons als bedrijf op hen gaan richten met onze visie en producten. De rode draad van het bedrijf is altijd ‘sfeer en beleving’ geweest. Eerst in de vorm van het seizoensgebonden decoreren en nu nog steeds in het verbouwen en opknappen van onze favoriete klant: de verswinkel.

En wie bedoelen wij precies met Verswinkel-houder? Dan bedoelen we u, bakkers, slagers, groenteboeren, vishandel, delicatessenzaken, notenkramen, lunchrooms, kaasboeren, boerderijwinkel etc. etc.

En wat kunnen wij voor u, de Verswinkel houder betekenen? Eigenlijk verzorgen wij alle non-food voor de gespecialiseerde foodsector. Het hele plaatje omtrent uw Verswinkel, daarvoor kunt u bij ons terecht. En sfeer en beleving, onze rode draad, hebben wij daarbij hoog in het vaandel.

Wij helpen u graag om u te onderscheiden van de giganten en om mensen uw winkel in te krijgen. Wij helpen u graag om klanten te overtuigen van uw ambacht, uw kwaliteit, en uw verse producten. Alle onderdelen dragen bij aan de kwaliteit die u met uw Verswinkel wilt uitdragen. Uiteraard de producten die u verkoopt, maar ook de wijze van presenteren en het uiterlijk van uw winkel dragen voor potentiele klanten bij. Want, spreken deze aan? Stralen ze kwaliteit en ambacht uit die een gigant niet kan bieden? En dat doet besluiten of ze uw klant willen worden, of niet.

Laten we beginnen bij de buitenkant van uw winkel. Is het van grote afstand al duidelijk waar u gevestigd bent? En welke eerste indruk wekt uw gevel? Hier kunnen wij in mee denken en alle producten die passend zijn voor uw gevel leveren wij. Denk aan gevelreclame, vlaggen, stoepbord of een mooie sfeerafbeelding op uw ruit. Dus de totale Signing.

En wanneer je binnenkomt in de winkel, straalt deze dan uit wat u voor ogen heeft? Zijn de producten goed zichtbaar en hebben ze een duidelijke prijskaart? Straalt het interieur de warmte en het ambacht uit zoals u het wilt? Ligt de focus op de producten die u het belangrijkst vindt? Is uw verlichtingsplan in orde? Met dit alles kunnen wij meedenken en hebben wij kennis en producten in huis om uw winkel op orde te krijgen.

Ons bedrijf bestaat uit twee afdelingen.

  1. Winkelmaterialen: op deze afdeling werken Ali, Carolien en Janine. Deze afdeling gaat vooral over alle producten die u op onze webshop vindt. Toonbankschalen, broodmanden, serveertangen, prijskaartprinters en stoepborden. Alles voor uw Verswinkel is hier te koop. En op alle fronten denken de dames graag met u mee. Zij pakken uw bestelling met veel enthousiasme in. Ook kunt u hen vinden op vers-vak beurzen. Dus heeft u een vraag of hun expertise nodig? Bel gerust en kies 1 ;-)
  2. Binnen- & Buitenbeleving: op deze afdeling zijn Danielle, Thyra en Frans werkzaam met een vast team aan monteurs. Wilt u uw winkel een frisse nieuwe uitstraling geven of uw auto beletterd hebben? Zij staan voor u klaar. Wanden verfraaien, koven opknappen, gevels beletteren en het verlichtingsplan aanpakken? In alles denken ze mee en helpen ze graag. Bel gerust en kies 2 ;-)

Beide afdelingen werken los en juist ook samen en dat is de combinatie die u als klant volledig kan ontzorgen op het gebied van de uitstraling (sfeer & beleving).

Wilt u op de hoogte blijven van onze bezigheden? Schrijf u dan in voor onze mailing en volg onze blogpagina. Hier willen wij u graag inspireren om zo ook met uw bedrijf in beweging te blijven! Wij helpen u graag met advies, oplossingen, nieuwe producten en vooral creatieve ideeën om zo het maximale uit uw winkel te halen!

16 juni 2020